reklama

Klenotnica šarišského hanlivého výrazoslovia (4)

Naš dzeda - to už bars gengľive, z nuch ľeca, už aňi lišku v ruke ňeutrimaju, ňima jich chto obradzic, bo jich dzifka ešči vekši gengľivec, noški ma jak kvitečki-terpitečki, ňevladna je. Dzedo - to taka kuľaga, cedzilo, niž un śe na vuz vycedzi, z voza sterľinga, ta frišni chlop pul poľa obľita! Chto by bul povedzel, že taki bistri, derski chlop tag očampaveje, choroba, staroba doľehla na ňeho, čampa načisto. Boľi ho jedna noha - ta mu hvarim - śedz doma! Aľe un všadzi za mnu škinta, škintoš jeden! I za vozom škintal..kikut kilavy, čaptavy. Vonehdi za ňim dzeci kričeľi - popatrejce jaky dźad idze!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Ján Lazorík

Ján Lazorík

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Nesmierne ma mrzí, že toto moje písanie je len veľmi nedostatočné - vo výpočte omylov a skáz zapríčinených tými, ktorí jediní majú dnes právo publikovať, vystupovať a za všetkých hovoriť...Narodil som sa v roku 1920, mám 87 rokov. Zbieral, nahrával, fotografoval a zapisoval som čo som videl v nádeji, že to raz bude mať cenu. Nie v tom, aby sa človek nad človeka vyvyšoval, ale aby sa spoznal a sám seba prijal, lebo jedno i druhé ho oslobodí... Zoznam autorových rubrík:  Písačky bez adresátaListy mocnýmŠarištinaDvojjazyčne..SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu