reklama

Śmišne pripovidki - Hosajuźo a veľke pirohi

Maďar Peleškeji f Krivjanoch bul strašni žroch. Ket tu po fronce robiľi tunel, stavil śe o sto korun, že zi okopistu misku pirohoch.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

MaďarPeleškeji f Krivjanoch bul strašni žroch. Ket tu po fronce robiľi tunel, stavilśe o sto korun, že zi okopistu misku pirohoch. l jid i bul bi zid, už mu ľemjeden chibel, ľemže ked ho klad do gembi, naraz z ňeho vistreľilo jak s kanona,a šicke pirohi buľi sameperše v nohavicoh a potom na paźňiku!

A potom calimeśac robil zadarmo...

Takiisti žroch bul i Hosajuźo. Ked na dožinki śe vezol jag bača na alegorickimvoźe, ľudze na ňeho - híj, ta ten śe daco sira muśel nažrec, abo - ta un f timbruchu muśi mac caleho barana!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jehožena, i ket keľo haluškoch na obid navarila, a un śe ku ňim posadzil, ta predzeci muśela esči raz varic... Ked dakemu kośil, ta babi pre ňeho jedzeňe najarkovich vuźikoch voźiľi a v dvoch kondiroch, co na zvaraňe biľizňi!

StaraŚmetaňicha tag mužovi na śerco kladla - ňechcem čuc, žebi si Hosajuźa volal kośic, ja vera skondirami na poľo śe ňebudzem šarpac, aňi terigac!

Aľe Śmetana ho prečik zavolal, bo žeJuźo bere zakosi za dvoch!

TaŚmetaňicha navariia take veľke pirohi jak čapki a s posnim tvarohom, aľe vmasci aš plivaľi. Juźo zid jeden a - koňec, už ňemuch aňi jeden...

Hvarel- esči mi ňigda ňichto tak prez rozum ňeprešol jak tota veźecicha Śmetaňicha!Posni tvaruch me zaduśil i kiški zapchal a masnota mi pažerak scahla, že som aňi vidichnucňemoch!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Babi mu potom ku kośeňu začaľi varic ľem take veľke pirohi, a Juźko uš potomňikda ňikemu ňechcel isc kośic...

Ján Lazorík

Ján Lazorík

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Nesmierne ma mrzí, že toto moje písanie je len veľmi nedostatočné - vo výpočte omylov a skáz zapríčinených tými, ktorí jediní majú dnes právo publikovať, vystupovať a za všetkých hovoriť...Narodil som sa v roku 1920, mám 87 rokov. Zbieral, nahrával, fotografoval a zapisoval som čo som videl v nádeji, že to raz bude mať cenu. Nie v tom, aby sa človek nad človeka vyvyšoval, ale aby sa spoznal a sám seba prijal, lebo jedno i druhé ho oslobodí... Zoznam autorových rubrík:  Písačky bez adresátaListy mocnýmŠarištinaDvojjazyčne..SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu