reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Lazorík

Ján Lazorík

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Nesmierne ma mrzí, že toto moje písanie je len veľmi nedostatočné - vo výpočte omylov a skáz zapríčinených tými, ktorí jediní majú dnes právo publikovať, vystupovať a za všetkých hovoriť...Narodil som sa v roku 1920, mám 87 rokov. Zbieral, nahrával, fotografoval a zapisoval som čo som videl v nádeji, že to raz bude mať cenu. Nie v tom, aby sa človek nad človeka vyvyšoval, ale aby sa spoznal a sám seba prijal, lebo jedno i druhé ho oslobodí... Zoznam autorových rubrík:  Písačky bez adresátaListy mocnýmŠarištinaDvojjazyčne..SúkromnéNezaradené

reklama

Dvojjazyčne..

Oj ľudze Boske, drahe...

Ján Lazorík

Oj ľudze Boske, drahe...

Niekoľko vinšov zo Šariša, ktoré ste určite ešte nikdy nepočuli... Bo to bula svata povinnosc, žebi suśit suśedovi išol zavinčovac svate Hodi do dňa, aľe fše ľem nižni vyšnemu, ňikda ňe naspak a to chasnovito ku temu, žebi peňeźitosc, zdrave, i gazovaňe išlo hore, žebi hadzini, dźvirini bulo furt vecej a vecej na dvore a živnosci f sipancu i f komore!

  • 23. dec 2007
  • Páči sa: 3x
  • Prečítané: 20 523x
  • 4
Rospravjaňa - Jag som služil za peršej śvetovej vojny

Ján Lazorík

Rospravjaňa - Jag som služil za peršej śvetovej vojny

Služil som u saperoch, pijoňiroch, untergraberoch – potkopovačoch, tak fšeľijak nas volaľi, co zme f peršej frontovej ľiňiji grubirovaľi dluhe tuneli popod dekungi, šteľungi ňepraceľa - Moskaľa, žebi potom našo infanterisci-angrifere mohľi pres taki tunel prejsc a z hintergrundu na Moskaľa iberašungangrif zrobic.

  • 18. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 521x
  • 4
Śmišne pripovidki - O preňezmirňe mocnim parobkovi Krankotovi

Ján Lazorík

Śmišne pripovidki - O preňezmirňe mocnim parobkovi Krankotovi

Stari 94 ročni (teľo mal v roku 1976) Juraj Krankota v Remeňinoch bul bars prebars mocni chlop. Paropkoch viśmival, fšadzi jich zahaňboval, ta śe podohvaraľi, že ho zabiju.

  • 16. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 278x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu