reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Lazorík

Ján Lazorík

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Nesmierne ma mrzí, že toto moje písanie je len veľmi nedostatočné - vo výpočte omylov a skáz zapríčinených tými, ktorí jediní majú dnes právo publikovať, vystupovať a za všetkých hovoriť...Narodil som sa v roku 1920, mám 87 rokov. Zbieral, nahrával, fotografoval a zapisoval som čo som videl v nádeji, že to raz bude mať cenu. Nie v tom, aby sa človek nad človeka vyvyšoval, ale aby sa spoznal a sám seba prijal, lebo jedno i druhé ho oslobodí... Zoznam autorových rubrík:  Písačky bez adresátaListy mocnýmŠarištinaDvojjazyčne..SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Pozvánka na Duchnovičovcov

Ján Lazorík

Pozvánka na Duchnovičovcov

Národnostné rusínske Divadlo Alexandra Duchnoviča v Prešove uvedie v piatok premiéru inscenácie hry Deň derešový , ktorá vznikla na motívy mojich textov. Do divadelnej podoby ich upravil Štefan Oľha, text zo šarišského nárečia do rusínčiny preložil Štefan Suchý. Srdečne pozývam.

  • 20. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 255x
  • 2
Zlé etudy o slovenčine a pravopise

Ján Lazorík

Zlé etudy o slovenčine a pravopise

Koľko daromného vyučovacieho času zoberie nášmu žiakovi historizujúci a nelogický ypsilonový (etymologický) slovenský pravopis, ktorý v 50. rokoch 19. storočia vymyslel megaloman - pražský profesor slavianistiky Dr. Martin Hattala (zo španielčiny zobral vôkaň, z gréčtiny ypsilon). Hattala zomrel v blázinci a jeho pravopis zostal... Ako sa to stalo? Čítajte..

  • 12. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 298x
  • 21
reklama
SkryťZatvoriť reklamu